Ajatuksia uudesta vuodesta

Uusi vuosi on jo hyvää vauhtia käynnissä ja joululomakin pikkuhiljaa lopuillaan. Täytyy kyllä taas todeta miten aika meneekin niin hirveän nopeasti ja vuodet vaihtuu ihan silmissä! Loppiaisena varmaan monet alkaa pakkailemaan joulukoristeista takaisin kaappiin mutta mä en oo ihan vielä valmis luopumaan kodin joulutunnelmasta. Tuntuu, että vastahan mä sain laitettua kaikki paikoilleen niin nyt pitäisi jo alkaa purkamaan pois. :D
Viime vuosi meni itseni kohdalla oikeastaan vähän sumussa. Paljon tapahtui kaikenlaista, ei mitään kovin suurta ja ihmeellistä vaan sellaisia aika tavallisen kivoja juttuja oli koko vuosi täynnä. Tietysti mukaan mahtui niitä rankempiakin jaksoja lähinnä koulun puolesta mutta hyvin niistäkin selvittiin.  Odotin kyllä vuoden vaihtumista innolla ja luotan siihen että tästä vuodesta tulee mahtava! 
Olen päättänyt, että tänä vuonna teen sellaisia asioita mitkä tekee oikeasti mut onnelliseksi ja kokeilen kaikkea uutta. Ensimmäisenä konkreettisena tavoitteena on päästä pian laskettelemaan. Poikaystäväni hommasi itselleen lasketteluvälineet ennen joulua ja on houkutellut mua mukaan rinteeseen. Oon vain kerran aiemmin lasketellut kunnolla, joten kovin vahvaa osaamista ei itseltäni löydy. Lautailua oon myös halunnut jo kauan kokeilla, joten sekin vois olla hyvä tavoite siinä vaiheessa kun pysyy edes niillä suksilla pystyssä. :D
Pikkuisen pidemmän tähtäimen juttu mulla on ollut se paljon puhuttu puolimaratoni, jonka olen nyt tänä vuonna päättänyt juosta. Tässä olis vielä puolivuotta aikaa treenata ja olenkin yrittänytkin aloittaa uuden vuoden aktiivisesti ja käynyt salilla ja lenkillä ahkerasti. Aika urheilullisilta vaikuttaa nämä mun tavoitteet mikä on sinänsä hassua kun en itseäni mitenkään kovin liikunnallisena ihmisenä pidä. Tai toki mun tulee viikottain liikuttua mutta se ei ole koskaan ollut mun prioriteettilistalla ykkösenä.
Kaiken kaikkiaan haluaisin tämän vuoden olevan sellainen "hyvinvoinnin vuosi". Voisin olla liikunnan suhteen pikkuisen ankarampi itselleni mutta kuitenkin säilyttäen hyvän fiiliksen. Kuuntelisin itseäni enemmän, stressaisin asioista vähemmän ja nauttisin vaan elämästä.

Ihanaa vuoden alkua 2017 teillekin, tehdään tästä vuodesta huippu!

2 kommenttia

  1. Hyviä tavotteita ja tsemppiä treenaukseen! :) Miulla on myös tavotteena stressata vähemmän ja elää enemmän - hyvällä fiiliksellä kaikenlaista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emma! Oi sullakin on loistavat tavoitteet, ihanaa hyvän mielen vuotta sinne <3

      Poista